Seminar 31. maj
Et seminar om forståelse og om at blive forstået
Hvordan kan du arbejde med folk, hvis du ikke forstår dem?
Hvordan holder du kunder og medarbejdere tilfredse og engagerede?
Bliver din kommunikation nogle gange forkert fortolket?
Ønsker du at blive bedre til at forudsige andres adfærd?
________________________________________
Den emotionelle skala
Følelser er noget vi ser omkring os hver dag. Mennesker, der er entusiastiske eller uinteresserede, vrede, sure, triste eller bange, for blot at nævne nogle få. Jo bedre du forstår dette, jo bedre kan du styre disse følelser både for dig selv, men også ved dine medarbejdere, dine relationer og sågar med dine kunder.
Kommuniker effektivt
Effektiv kommunikation kan spare dig for meget tid. Den emotionelle skala er relateret til kommunikation. Hvilken måde at kommunikere bedst passer til en specifik følelse?
Den menneskelige faktor spiller derfor en stor rolle i et godt samarbejde, både internt og eksternt med dine kunder og relationer. Bedre resultater opnås i en god atmosfære. I dette foredrag får du viden du kan benytte med det samme, så du også kan lede den menneskelige faktor bedre.
