Effektiv coaching


Coaching er et moderne ord for noget gammelt. Hvis du vil have en anden til at gøre noget (og gøre det godt!), så skal du sørge for at vedkommende kan og vil. Hvis en leder gør for meget sig selv, tager lederen sig ikke ordentligt af det. Det handler om at ”tage sig af det”. Det betyder ikke nødvendigvis at tage sig af meget eller ofte, og heller ikke at bekymre sig om det. Det handler om at tage sig af det på den rigtige måde. Resultatet af ​​dette bliver hovedsageligt afgjort af kvaliteten af ​​kommunikationen. Hvordan du tager dig af noget afgør, om du får det ønskede resultat. Hvis det ikke er tilfældet, så er det i mange tilfælde op til os.

Dette er vores udgangspunkt: Kvaliteten af ​​kommunikationen mellem leder og medarbejder. Der lægges vægt på, hvordan du gør det bedst og hvorfor. Det drejer sig om at skabe interaktion, som underbygger at både medarbejder og leder præsterer bedre. Coaching går begge veje! I denne workshop vil du blive coachet for at opnå bedre resultater som leder.

 

 

 

Oversigt over de omfattede emner:

  • ABC af produktivitet: De tre kontrolpunkter
  • Loyalitet: Opnå den og bevar den
  • Coaching for at forbedre ydeevnen
  • Ledere og medarbejdere
  • Tre hovedrolle og hvordan de sammen styrer pilen mod målet
  • Spørgsmålsscenarier og fortællescenarier
  • Hvordan overlever du som leder? En prøve
  • Vigtigheden af ​​coaching: Hvordan og hvilke spørgsmål spørger jeg, hvordan lytter jeg?
  • Læg fundamentet for samtalen
  • Forskellige coaching-samtaler
  • Giv feedback til folk
  • Selvbevidst kommunikation, håndtering af kritik
  • Medarbejdersamtale som coachingsamtale

Der kræves ingen forudgående træning, men workshoppen i effektiv kommunikations anbefales

     

 


Få flere oplysninger


Vil du vide, hvornår det næste seminar er? Klik på knappen nedenfor, så kan du kontakt os nu!